maandag 9 januari 2012

Zon, zee en water

Zon, zee en water dan is er altijd wat te zien.
Omdat ik nu niet zoveel tijd heb om er op uit
te gaan om foto's te maken en ik nog erg veel
mooie foto's heb om te laten zien. Dit keer uit voorraad.
Deze heb ik in het voorjaar (een ander jaar) in Spanje
gemaakt. We keken vanaf ons appartement helemaal
vrij over zee. Wat je ziet is een mistbank op zee waar
de zon bovenuit komt. Ik heb op verschillende dagen
daar foto's gemaakt. Die zet ik er ook nog een keer bij,

Hier is de zon nog niet echt te zien.

Hier komt hij net boven de mistbank uit maar
heeft hij nog geen sterkte.

Nu wordt de zon sterker en het licht anders.

Ik kan hier alleen nog fotograferen als ik de zon
zelf niet meer in beeld heb.

En zoals je kan zien de morgenstond had goud in
de mond.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden
en wil mijn nieuwe volgers welkom heten.
Nog een prettige avond.
Groetjes Janny

4 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Wat een geweldig mooie serie Janny!
Groetjes,
Mirthe

dith zei

Janny een heel mooie serie, ik heb genoten.
Groetjes Dietmut

Elly zei

Wat heerlijk, zo'n uitzicht. Het voordeel is dat je die mooie zee en lucht op verschillende momenten kan fotograferen. Iedere keer is het dan weer anders.
Heel erg fraai Janny.
Gr. Elly

Cristien Fotografie zei

Wat is dit een heerlijke serie, mooie kleuren en de zee zo gaaf! Groetjes Cristien.