zondag 28 augustus 2011

Tijgers

Ik heb deze foto's bij de tijgers in de
Dierentuin in Antwerpen gemaakt.
Het was op dat moment droog met een klein zonnetje.
Ze zijn niet van dit weekend maar ik had nog geen
tijd om ze erop te zetten.
De tijger lag gelukkig niet alleen te slapen en voor
zijn behoefte gaat hij naar het water zoals je kan zien.
Maar eerst wat drinken anders is het water niet zo
lekker meer.









Allemaal nog een prettige zondag en dank je wel
voor alle berichtjes. Ik vind het altijd erg leuk ze te lezen
Groetjes Janny

12 opmerkingen:

natuurkieker zei

Zo, dat is een mooie serie van de Tijger.
Je hebt ze er mooi op staan, met prachtig licht en ook nog in een best natuurlijk ogende entourage.
En ja, die laatste foto... wat er in gaat moet er ook een keer weer uit natuurlijk.
Natuurkieker Coby

louisa zei

Hallo Janny

Prachtige serie van de Tijger.
Gr. Louisa

Mirthe Duindam zei

Een prachtige serie Janny! Ziet er inderdaad heel natuurlijk uit.
Groetjes,
Mirthe

Janny zei

Wat een slimmerik ha ha eerst effe drinken en dan pissen prachtig vastgelegd Janny ze zijn heel mooi
fijne dag groetjes Janny

dith zei

wat een geweldige serie Janny. Een voor een prachtige shots, mijn persoonlijke voorkeur het zesde foto de tijger tussen de struiken. Ik wens je een fijne week, groetjes Dietmut

Jeanne zei

Hele mooie serie is dit van een bijzonder dier Grt Jeanne

Elly zei

Mooie foto's Janny. Je laat hier goed zien hoe prachtig deze dieren zijn.
Groet, Elly

Marco Alpha zei

Hoi Janny,
Zeer gave foto's van deze tijger. Echt heel mooi vastgelegd. Knap gedaan!!

Groetjes, Marco

Marius Barbu zei

Foarte frumos reportajul, un exemplar de tigru superb, excelent fotografiat!

regina zei

hoi

schitterend foto's heb je gemaakt!

dit zijn mijn lievelingsdieren, erg gaaf!!

gr regina

Marius Barbu zei

Craciun Fericit si La Multi Ani!
Joueux Noël et Bonne Nouvelle Année!
Merry Christmas and Happy New Year!
Buon Natale e Buone Feste!
Feliz Navidad e Felices Fiestas!
Życzę Wesołych Świąt!
Frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
Feliz Natal e Feliz Ano Novo!

Joop Zand zei

Dag Janny

Wat een mooie opnames heb je kunnen maken
belichtingen en kleuren zijn heel mooi.

dank voor je bezoekje aan mijn blog.

groetjes en een fijne dag gewenst, Joop