dinsdag 23 augustus 2011

Apen in de dierentuin

Ik wil jullie graag deze foto's van de apen in de dierentuin
van Antwerpen laten zien. Eigenlijk wordt ik een beetje triest van
deze foto's. Ik vraag mij ook altijd af wie kijkt er naar wie en wat
gaat er in de apen om. In het apenverblijf wordt er gevraagd stil te zijn.
Wij waren hier samen met een gezin met kinderen.
Kinderen eigen gingen ze gillen en rennen en op de ramen tikken.
De apen werden hier echt boos en onrustig van en de ouders
corrigeerden de kinderen helaas niet.
Ik ben niet tegen een dierentuin ik kom er graag en regelmatig.
De foto's zijn zeker niet perfect. Het licht was er slecht en er zit glas tussen.










Groetjes Janny



5 opmerkingen:

dith zei

mooi dat je ons de serie laat zien. Ze kijken echt niet zo vrolijk en ik begrijp dat het bonken aan de ruiten echt niet plezierig kan zijn voor ze. Natuurlijk begrijp ik ook dat de kinderen, die apen altijd met lol in verbinding brengen, maar dan zijn er toch de ouders die het corrigeren moeten. Groetjes Dietmut

louisa zei

Hallo Janny

Jammer dat ze achter glas zitten.
Ze kijken ook niet zo blij.
\Mooie opnames heb je er van gemaakt
Gr. Louisa

Janny zei

Hoi Janny
Nu ze kijken zeker triest vind het ook altijd heel zielig die dieren horen niet in die hokken te zitten die kwijnen helemaal weg je zou er meelijden mee krijgen en jammer achter het glas je kan zo geen goeie foto nemen
maar je heeft ze wel goed weergegeven
Groetjes Janny

Mirthe Duindam zei

Ja, het is wel triest, maar ook de werkelijkheid. Dat is zo goed te zien. De foto's zijn wel bijzonder zo met het felle groen.
Groetjes,
Mirthe

Elly zei

Altijd een beetje moeilijk die prachtige intelligente dieren opgesloten te zien. Hopelijk hebben ze het hier goed.
Je foto's geven een goed beeld van deze apen.
Groet, Elly