vrijdag 16 maart 2012

Botanische tuin en vlinders

Dit zijn de foto's althans een deel ervan alvast. We hebben een bezoek gebracht 
aan de orchideeenhoeve. Ik wist niet dat we daar naartoe zouden
gaan. Ik had wel een fototoestel mee maar geen verschillende lenzen.
Ik heb dus alleen mijn standaard lens gebruikt. En ik had een kleine (niet) spiegelreflex
mee en daar heb ik ook foto's mee gemaakt. Het was namelijk een suprise uitje.





Doordat ik alleen de standaard lens mee had was het moeilijk de leguaan goed in
 beeld te krijgen. Hij zat namelijk vrij hoog. Maar met een beetje klimmen en op 
goed geluk fotograferen is hij toch aardig in beeld gekomen.



De schildpad genoot van de warme lampen.

Er zijn daar vooral veel erg mooie orchideeën






Maar ook de koikarpers (die overigens gewend zijn dat er eten gegooid wordt)

Het is een mooie tuin om te bezoeken als ik nog eens in de buurt ben ga ik 
zeker nog een keer langs. Maar dan gewapend met mijn fototoestel en met 
meerdere lenzen. Groetjes en een prettige avond. Janny

11 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Prachtige foto's Janny.
Fijn weekend, Mirthe

Dora zei

zo.....mooie duidelijke heldere foto's!! erg mooi om naar te kijken.
groetjes

René Smits zei

Hai Janny,

Als je een goede visser een bezemsteel geeft, kan hij ook vis vangen.
Je hebt toch echt hele mooie platen geschoten.
De vlinders staan er prachtig op, maar de portretfoto van de leguaan is helemaal top.

Groet,
René

dith zei

wat leuk een surprise uitje. Je foto's zijn toch wel heel mooi geworden, ook denk je het niet. De Leguaan vind ik prachtig.Ik wens je een heel fijn weekend, Dietmut

Cristien Fotografie zei

Wat heb je die tuin mooi vast weten te leggen. Gaaf ook de druppels op de Orchidee. Groetjes Cristien.

Wout zei

Welke camera je ook hebt gebruikt, de foto’s zijn prachtig. Bij de vlinders zitten hele bijzondere exemplaren. Groet, Wout

Colleen Dietrich zei

Janny, these are just amazing. I admire your work!

Janny zei

Nu Janny
De foto's zijn geweldig gelukt hoor
heel mooi en de leguaan is ook goed gelukt
juist mooi met een laag standpunt
Groetjes Janny

Dual zei

Nice work !!

Remember photo group
http://www.facebook.com/groups/281496085252190/

Helma zei

Hoi Janny,

het is daar ook heel mooi. Ik ben er ook al diverse malen geweest. Alleen een nadeel: Als je het in de tuin hogerop zoekt beslaat je lens steeds.

Hele mooie serie heb je geplaatst. Echt genieten hier.

Groetjes, Helma

Joop Zand zei

De vlinders en orchideën hebben mijn voorkeur, dat zijn uitstekende foto's.

groetjes, Joop