donderdag 5 januari 2012

Een gezond en creatief 2012

Het nieuwe jaar is alweer vijf dagen oud.
Graag wil ik mijn volgers bedanken en iedereen
die langskwam om te kijken en/of een berichtje achterliet.
Ik wens jullie vele goede foto momenten
  en voor 2012 veel gezondheid en geluk.
Het laatste jaar was erg druk voor mij. Ik hoop dan ook
het komend jaar meer op mijn en jullie blogs
te zijn. De kerstboom is opgeruimd en daardoor
kon ik de volgende foto's maken.





Ook wil ik jullie de foto laten zien van ons zwerfpoesje
wat ik afgelopen najaar vanaf de camping mee naar
huis heb genomen en een heel gezellig huisgenootje
is geworden.

Wil je de andere foto's van Belle en Noeska
onze andere kat van 12,5 jaar zien dan kan je

Groetjes en tot ziens op de blogs.
Janny



3 opmerkingen:

Janny zei

Hoi Janny
Jij ook de allerbeste wensen hé
en dat je weer veel mooie foto momenten mag hebben
wat een prachtig katje heb je wat een beauty hij poseert zo mooi
kan je veel plezier mee beleven lijk me een echte lieverd
Groetjes en tot je volgende blog
Janny

dith zei

Jannie heel hartelijk dank voor je lieve worden en wensen. Ook ik wens je al het beste, geluk en voorspoed voor 1012. Graag kijk ik ook in 2012 naar je blog en hoop heel veel leuke dingen te ontdekken. Beste wensen, Dietmut

Mirthe Duindam zei

Voor jou ook veel goeds voor een mooi nieuw jaar!!
Leuke en mooie fotoserie!