dinsdag 24 januari 2012

Het jaar van de draak

Maandag is het jaar van de draak begonnen.

Een jaar van geluk en beweging

De Chinezen bezien een Drakenjaar als een jaar van geluk, een jaar dat zich leent om nieuwe zaken op te starten. Het jaar van de Draak biedt mogelijkheden voor ons allemaal.


Ik wil dit jaar beginnen met wat foto's van de chinese kunst te laten zien,
Deze foto's heb ik afgelopen vrijdag in de Hortus in Haren tussen de buien door gemaakt.


Ik heb hiervan echt een hele mooie serie die ik er de komende dagen
op ga zetten maar waar ik momenteel nog geen tijd voor heb.



Ik hoop dat je terugkomt om ook de andere foto's (waaronder erg mooie 
exemplaren zitten) te komen bekijken.
Groetjes en tot ziens Janny

3 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Dit ziet er al heel mooi en veelbelovend uit!
Groetjes,
Mirthe

Cristien Fotografie zei

Fijn om de beelden te zien, heel sfeervol! De kleuren komen heel mooi tot hun recht.
Groetjes Cristien.

dith zei

ook deze serie is heel mooi. Ik blijf terugkomen Janny