donderdag 10 mei 2012

Bretagne deel II

Zoals beloofd, zou ik verder gaan met de foto's die ik gemaakt 
heb tijdens mijn vakantie in Bretagne. Deze meeuwen heb ik 
gefotografeerd terwijl ze probeerde de door de vissers 
achtergelaten stukken inkvis te pakken te krijgen.







Deze meeuwen heb ik gefotografeerd tijdens een hevige regenbui. 
De meeuw stond op de buitenmuur van St. Malo. Ze keek of 
ze kon blijven zitten of er vandoor moest. Nou ja... wat mij 
betreft had ze mogen blijven zitten maar ze ging er vandoor.

Toen kwam ik er nog een paar tegen op de palen op het strand van 
Saint Malo. Sommige van deze palen zijn prachtig verweerd maar 
daarop kom ik terug in mijn volgende serie. Door het water 
zijn de palen helemaal uitgesleten.Maar ook hier gingen 
de meeuwen ervandoor voor ik te dichtbij kwam. 





Kijk eens hoe parmantig de meeuw hier aan de wandel gaat maar mij
 wel in de gaten houdt. Groetjes en leuk dat je langskwam.
Janny


7 opmerkingen:

Janny zei

Hoi Janny
Mooie opnames heb je van de Kokmeeuwen gemaakt en dat is nog best moeilijk want ze vliegen heel snel knap gedaan
Groetjes en een fijne dag
Janny

dith zei

heel goed deze serie Janny. Het is altijd moeilijk vogels - in welk situatie ook - te fotograferen. Ze zijn altijd zo bewegelijk. Ik heb al meer dan 100 foto's van de vogels winters op mijn balkon gemaakt en de meeste zijn niet na mijn zin en heb ik delete. Gelukkig kan dat allemaal gemakkelijk nu in het digitale tijdperk. Verheug mij al op je volgend verhaal. Groetjes en fijne dag, Dietmut

Joke van de Klift zei

Hoy Janny,

De meeuwen heb je er zeker mooi op staan, mijn complmentnen hoor! Ze zitten niet echt stil, al vliegend erg mooi.

Groetjes, Joke

Mirthe Duindam zei

Het is een prachtige serie geworden, goed gelukt.
Groetjes, Mirthe

Elly zei

Een heel meeuwenblog uit Bretagne. Wat leuk Janny. De meeuwen in de vlucht heb je mooi genomen.
Erg leuke en mooie serie.
Gr. Elly

Karin zei

Hello
Thank's for your visit at my page.
Ver, very nice pictur's you have here.
From Karin in Norway.

Joke van de Klift zei

Hoy Janny,

Allereerst bedankt voor je bezoekje en reactie op mijn blog.
Ik heb je schilderwerken inderdaad bekeken, mooi hoor, heel apart, leuk om te doen hé?
Ik ben nu weer bezig met een doodgewone huismus, ik ben benieuwd hoe hij wordt, als hij af is zie je hem vanzelf weer op mijn blogsite verschijnen.

Groetjes, Joke