donderdag 24 mei 2012

Meidoorn, Mos en zeewier

Aangezien het in Bretagne best wel vochtig is zie je heel veel mos in bomen, struiken
en op de rotsen. Ik bezit geen makrolens dus ik probeer het zo dicht mogelijk te
halen met mijn telelens.



Er was overal volop meidoorn te zien en zelfs in de meidoorn struiken zie je de gele
mos terug op de takken.








Als het eb is kan je rond de mosselbanken dit zeewier zien.


Opeens zag ik deze lieve kleine paarse bloementjes. Veel bloemetjes waren er nog niet
het was nog vroeg in het jaar. Groetjes Janny

4 opmerkingen:

Kementari zei

Ook een hele mooie meidoorn! De korstmossen dragen bij aan het verweerde uiterlijk van de stammen. Een fraaie combinatie met de bloempjes.
groetjes albertine

Janny zei

Mooi Janny
Het fluitenkruid vind ik ook prachtig
mooie frisse foto,
De Macro's zijn ook mooi
heerlijk hé met de Macrolens op pad
het waait alleen soms te hard
Fijn weekend Groetjes Jsnny

dith zei

ook zonder macro-lens een prachtige serie geworden. Leuk de verschillen in je foto's. Ik wens je een heel fijn weekend, Dietmut

Mirthe Duindam zei

Een prachtige serie Janny.
Ik wens je een heel fijn Pinksterweekend.
Groetjes,
Mirthe