donderdag 2 februari 2012

China light show deel 2

Zoals beloofd kom ik nog een keer terug met de
CHINA LIGHT SHOW foto's
Natuurlijk ga ik geen 250 foto's plaatsen dus van de show
zijn dit de laatste die ik erop zet. Hierna ga ik weer over naar
andere foto's. Dit is ook meer van alles wat.
Bij dit deel van het park kan je je weer heerlijk kind voelen
bij het bekijken van al die figuren. Hoewel ik zelf erg weg was van de
vlinders, olifanten en de bloemen op het water. En de... eigenlijk vond
ik het allemaal leuk om te zien.

























Ik heb echt genoten van deze show en vind het ook zelf nog erg leuk om
de foto's te bekijken.
Groetjes Janny

5 opmerkingen:

Cristien Fotografie zei

Wat heb je de sfeer mooi vast weten te leggen! Erg mooi gedaan, groetjes Cristien.

Mirthe Duindam zei

Ja, geweldig om te zien. Ik kan me voorstellen dat je dan niet uitgefotografeert raakt. Prachtig.

Colleen Dietrich zei

These photos are truly magical, Janny! Tell me again what camera you use? I looked up Konika Minolta, but I think I need a model number, if you have a moment. Thanks!

dith zei

mooie serie Janny. Ik begrijp dat je bij zo een prachtige show niet uitgefotografeert raakt. Ik heb er door jou nu ook van kunnen genieten.
Fijne zondag en groetjes, Dietmut

Loes zei

Wat een uitbundige kleurenpracht, mooi hoor!
Groet
Loes